Roc d’Opale 2026 zit erop. Een editie met veel wind en frissere temperaturen dan we de voorbije jaren gewend waren, maar opnieuw een weekend vol mooie momenten.
Deze editie voelt voor mij extra bijzonder, omdat ze het einde markeert van een avontuur dat jarenlang een belangrijke plaats in mijn leven heeft gehad. Doorheen de jaren is de Opaalkust voor mij uitgegroeid tot een tweede thuis. Ik voelde me er altijd welkom en heb er niet alleen prachtige ervaringen beleefd, maar vooral ook oprechte vriendschappen opgebouwd.
Bij mijn Franse vrienden heb ik me altijd goed gevoeld. De herinneringen die we samen maakten, de steun, het plezier en de verbondenheid zal ik nooit vergeten. Daarvoor ben ik enorm dankbaar.
Toch voel ik dat het tijd is om vooruit te kijken. Niet omdat ik afstand wil nemen van wat geweest is, maar omdat groeien soms betekent dat je nieuwe uitdagingen aangaat en andere paden inslaat. Wat ik hier heb meegemaakt, draag ik voor altijd mee.
Dankjewel aan iedereen die deel uitmaakte van dit verhaal. De vriendschap blijft, de herinneringen ook. ❤️🇫🇷🇧🇪